zaterdag 7 augustus 2010

Trainwreck

Replaced the intake rubbers last night. No wonder it wasn't running properly, the old ones were installed incorrectly and that had damaged them. With the new ones the engine is running a lot better.


So this morning I started working on the steering bearings. D*mn what a mess... At least half of the ball bearings were missing at the lower bearings, a few at the top. The lock nut was missing at the top and where the locknut was supposed to be the thread was damaged. The bottom of the pin was damaged too because of the missing ball bearings. On top of that the pin turned out to be to short, so I'll have to find a new one somewhere. Unbelievable. This guy should get a restraining order to never ever get any closer that 50 meters from a toolbox. Pretty sure he rode it this way....


The idiot.

5 opmerkingen:

  1. hmmm een typisch gevalletje Z.T.N.. ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar zodra je er mee gaat rijden wordt dat wel: dvjmeajmhojh

    (Dat Voel Je Meteen En Als Je Mazzel Hebt Overleef Je Het)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe kan die pen te kort zijn trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Omdat hij een leugenatiche prutser is. Hij zou de motor gekocht hebben van iemand waar hij lang stil had gestaan, maar die iemand heeft al contact met met opgenomen en verteld dat hij de motor 209 juni verkocht heeft aan degene waar ik hem van gekocht heb. De motor zag er toen wel heel anders uit:

    http://img651.imageshack.us/img651/2263/afb026.jpg

    Hij heeft denk ik de complete voorkant van een andere motor erin gezte waarbij de pen blijkbaar te kort was. Dus heeft ie de lockmoer maar weggelaten. Pfffffffff.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bizar!
    wel veel mooier dat er nu spaak wielen inzitten

    BeantwoordenVerwijderen