zondag 11 september 2011

First internatianal chopperstyle bling bling (but not so much....) bike show

It was a HUGHE success in my eyes. Chopperstyle is a closed Dutch low budget bike builders forum and we had a forum meeting yesterday. Most people I had already seen a few times before, but it was great too see some more faces behind the nicknames. And it was even better to see their creations in real live. Some creations made you wonder if the Dutch weed smoking laws might be a bit too soft ;). In short: People were great, bikes were great. Stayed a hell of a lot longer than I had planned to.


Anyway, here are some photo's. I will post some more in the coming days, but I'll have to spread it out over the comming days/weeks a bit or my photobucket account will max out again way before the end of the month.















The day ended with a spectacular thunderstorm:



More later.

10 opmerkingen:

  1. mooie foto's weer!

    als je picassa gebruikt om je foto's op te looien heb je dat probleem niet meer.
    zij hebben geen datalimiet voor de traffic op je foto's

    ik zat trouwens op mn motort in die bliksemshow..
    bizar om mee te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn picasa account is vrijwel vol. Vandaar.....

    Ik zat al te hopen dat iedereen op tijd binnen zou zijn voor dat weer, maar niet dus helaas. IIG heb je er niets ana over gehouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor paar tientjes in 't jaar eigen hosting voor opslag... ben je van heel het gezeur af...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat voor motor is die eerste? Die is wel erg nice zo met die dikke banden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De eerste is ene verbouwde Honda CB750 SOHC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice, zo zou ik hem ook wel bouwem. Maar dan moet ik wel mijn vriendin overhalen dat ik mag gaan klussen in de schuur.

    Is het een beetje te doen, een low-budget café te bouwen met een beetje kluskennis? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doen! Ik kon echt niest toen ik samen met ene vriend de eerste motor kocht om te verbouwen, je leert vanzelf van je fouten :)

    Komt helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt! Vriendin is overgehaald, mits is geen echte oldtimer in huis haal dus heb een 93'er op het oog. Scheelt voor mij ook weer wat werk aan het blok :)

    Als ik vragen heb stuur ik wel een keer een mail als het niet erg is. Ben nu druk op zoek inspiratie voor een tank+zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes!1 En vragen mag altijd. Als ik jou was zou ik een topic openen op motor-forum.nl bij de afdeling brikkers&klassiekers over je project. Daar is heel veel hulp (en inspiratie) te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op MF ben ik bekend ja, daar ben ik al heel veel aan het inlezen, vooral in het grote CaféRacer topic :)

    Woensdag bij een CB750 kijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen